joycevandiest.reismee.nl

Nog 19 nachtjes slapen..

Lieve allemaal,

Het Nepal avontuur komt steeds dichterbij, nog 19 nachtjes slapen.. Afgelopen vrijdag mijn visum gehaald en alle belangrijke papieren zijn geregeld. De komende dagen zal ik voornamelijk bezig zijn met het afronden van dossiers op werk en bekijken wat ik allemaal mee wil nemen. Vind wel echt heel spannend allemaal..

Ik heb er voor gekozen om niet actief geld in te zamelen. Sommige van jullie hebben daar wel naar gevraagd, maar ik weet niet waar de lokale mensen waar ik terecht kom behoefte aan hebben. En het voelt niet goed om geld in te zamelen voor iets dat nog niet bekend is. Wat ik wel ga doen, is voor de kinderen waar ik les aan ga geven wat leuke dingen meenemen. Dingen zoals stoepkrijt, balonnen, vouwblaadjes, kleurpotloden, spelletjes enz. Van de tandarts heb ik een doos met kleine tubes tandpasta gekregen om daar uit te delen dus ik ga ook tandenborstels meenemen. Dat zijn dingen waarvan ik wel zeker weet dat ze het goed kunnen gebruiken.

Voor diegene die gevraagd hebben om iets te doneren; misschien een goed idee om hetgeen wat je wilt doneren op mijn rekeningnummer te storten. Dat ga ik dan besteden aan spullen zoals net benoemd en/of daar kijken wat nodig is en het daar kopen. Zo wordt de lokale economie ook gesteund. Mijn rekeningnumer is NL90ABNA0597968438 t.n.v. J. van Diest. Bij voorbaat onwijs bedankt voor de bijdrage!

Voor degene die dit via Facebook lezen, je kan je via deze link aanmelden om mijn blog te volgen mocht je dat leuk vinden.

liefs,

Joyce

Reacties

Reacties

Mams

Ja Joyce het begint nu echt al in zicht te komen, mams volgt je natuurlijk op de voet.
Het is leuk om spullen mee te nemen waarvan je zeker weet dat ze er iets aan hebben.
Succes met de voorbereiding en natuurlijk is het spannend.

Antho

Leuk Joyce!
Ik ga je zeker volgen. Spannend voor je!
apattikawa@casema.nl

Elly van der Voort

Goede voorbereidsels Joyce..
Zien er naar uit.x

Bernadetta

Lieve Joyce,
Heel veel vreugde en geluk wens ik jou op deze spannende reis. Ik ga je volgen! Geniet van alles in dit
prachtige land. Een prachtig avontuur.
Liefs van Bernadetta

Danielle

Spannend meis! Wat een enorme ervaring zal dat worden! Ik vind het super knap van je! ????????

Berry

Spannend !!!

Het begin is er ! Je eerste verhaal op jouw reisblog. Ik wil even zeggen dat ik super trots op jou ben dat je dit grote spannende avontuur aangaat. Ik weet zeker dat het een zeer mooie en bijzondere ervaring gaat worden in dit prachtige land! Joycie als Juf! Een goed idee om dat soort dingen mee te nemen voor de kinderen daar. Daar hebben ze tenminste wat aan. Luc wil ook een zakje ballonnen meegeven hahahaha. Unieke ervaring gaat het worden!
Tuurlijk blijf ik je volgen lief.

Liefs
Berry
xxx

Wilma van der Lans

Spannend Joyce!! Nog heel veel succes met alle voorbereidingen!! Liefs van mij. Xx

Wil vanCalmthout

Joyce ik wens je een hele fijne tijd daar en ik ga je zeker volgen.

Jenny Bakker

Ik ga je zeker volgen Joyce en wens jou de mooiste en leerzame ervaringen !! Ik vind je een kanjer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active